2012-09-05

Retro blogg utmaning - favorittyger

 Underbart fint Finskt tyg med härliga färger

 Mitt senaste tygfynd på nätet, som jag även har i brun färg. Formgivare okänd
 Tyg "Änglar" och är designat av Lotta Hagerman för 10-gruppen
 M.Westman tyg med djur, zoo heter tyget
 Detta tyg har jag i lila, rosa och blått...
 Underbart fint tyg som jag även har i blått som en klänning
Då var det dags för en blogg utmaning, att välj ut 1 - 5 st av sina favorittyger. Detta var väldigt svårt eftersom jag har så himla mycket fina tyger att välja på. Om ni vill se mera fina tyger kan ni gå med i facebook gruppen Vi som älskar 60-70 tals tyger. Där hittar ni mappar på olika formgivare där medlemmarna lagt in tyger.

3 kommentarer:

Annasara sa...

Åh vad du är lycklig!!! Jag älskar också tyger. Kanske det jag skulle rädda först om det brann. Har saknat din blogg då jag varit ifrån bloggandet ett par månader. Mycket fint att catcha up så att säga! :)

Kerstin sa...

Marianne Westman-tyget är ju helt underbart!

Linda sa...

Vilken fin blogg du har! Tyget änglar har jag som påslakan i brunt. Superfint!

Ps. Lånar en bild av dig till en önskelista. Hoppas att det är ok.