2012-04-07

Dagen efter megaloppisen


Nu har lugnet lagt sig och jag kan titta tillbaka på loppisen som var igår. Jag sammanfattar megaloppisen med FOLKFEST, GLÄDJE, SKRATT; VARMT, LOPPISFYND O LYCKA


 Loppis innan öppningen, många var laddade att sälja..
 Hade ett gäng gardiner tillsalu under dagen men tyvärr sålde jag inte så många.
 Kom o köp - Halva priset
 åååå vad mycket fint, sa en köpare....
 Lite av kläderna jag sålde vid mitt bord...
 Dessa underbara damer hade bordet brevid mitt, de hade så roligt sa de...
 Denna söta unge köpte en av hakklapparna som såldes under dagen...
Mitt enda fynd denna dag var denna fina teak snurra för kryddor.



8 kommentarer:

Mona sa...

Oj så mycket fint. Jag hade planerat åka dit men fick inse att jag var tidsoptimist som vanligt : ) Fick inte ihop det med 7-års kala, 36-års kalas o påskfirande. Det är ju i och för sig roliga saker det med men jag älskar loppisar. O alla dina fina tyger/gardiner/påslakan ............ Jag hade rensat dina bord : )

Ewa sa...

Jag hade kunnat bli fattig hos dig!

Retroknappen sa...

Jag hade garanterat köpt en gardin eller två eller tre.... ; ) Hur är det, är det megaloppis på hösten med? Vore så himla kul att kunna åka dit.

Linda S sa...

Några av de där gardinerna hade jag förmodligen inte kunnat motså (hmm... maken propsar på köpstopp ;-) ).
Idag är sista dagen i min lilla tygutlottning.

E.Winberg sa...

Den där kryddsnurran var inte dåligt snygg, aldrig sett tidigare. Sätter man den på väggen eller?

Emma sa...

Tycker kryddsnurran är supersnygg! Grattis till fint fynd :)

Pia sa...

Säljer du gardinerna "off-loppis"? Alltså utanför loppisen..

Tanya sa...

I had the spice rack in orange :-)