2011-11-06

MEGALOPPISEN BLEV EN SUCCÉ !!!!

Glada besökare som gjorde storfynd under dagen...
Joacim med sin maka Monique hade ett bord tillsammans. Joacim berättade sin härliga historia om björnen han hittade på en loppis. Detta kan ni läsa om HÄR...
Det var 70 loppisbord och här är foto på några av dem...
Här är lite foton av saker som hände mig under dagen. Jag sålde massor med egen sydda klänningar, blev intervjuad på scenen, Clara kom på besök med pappa. Sen gjorde jag lite fynd själv, det blev en Luxus lampa och en Jobs bricka.
Maria från Kalmar hade ett bord med roliga saker bla en rosa hårtork...
Säljarna Maggan, Ida, Jonas, Eva var nöjd med dagen och sålde massor :)
Mitt bord och min vän Therese fick hjälpa mig och hon var så duktig....
Sofie och hennes mamma hade ett bord med massor med roliga saker bl a en hjälm, hattar, skivor, kaffekoppar osv.....

Vill tack alla ni som ställde ut era saker denna dagen och alla besökare som kom. Detta var den roligaste dagen jag har haft sen jag flyttade till Oskarshamn så ni kan räkna med en loppis till våren för då slår vi på stort.

14 kommentarer:

Lotten sa...

Åhh vad det ser fint ut! Fixar du en till våren så måste jag bara komma....

TUSEN VASER sa...

Härligt att det blev så lyckat!! Visst är et roligt att stå och sälja, tiden går bara så otroligt snabbt. Hade gärna kommit om jag befunnit mig i närheten.

Re-dizain sa...

Åh vilken grej!!! Måste kännas helt underbart att finna sig i en sådan omgivning ;-)

trillivippa sa...

Kul, verkar som en riktig succé! Och den lila lampskärmen var supersnygg! :)

Henrietta sa...

Så underbart! Vilken ögonfröjd!

Kram Henrietta

Alfahannen sa...

Jag tyckte hela evenemanget blev mycket lyckat, och på ett bra sätt helt olikt en sedvanlig loppis. Konferencieren var en fullträff!

Själva sålde vi för glatta livet, men i vanlig ordning är det svårt att hamna på plus då man som jag är drabbad av ett köpgalet Yrväder till kvinna...nåja, jag köpte väl ett och annat jag också:)

Jag tycker du ska vara riktigt stolt över ditt initiativ, och jag inte tänka mig annat än att detta kommer bli ett återkommande, härligt evenemang!

Kram på dig:)

MintSt. sa...

Hej! Jag köpte många av dina fina babies klänningar och haklappar i lördags. Jag är så glad för att hitta dig som har mycket fina tyger och saker!! / Lany från Sydkorea

Sara sa...

Hej!!!
Lotten och Cinna: Ni är så välkommen hit då..

Lany från Sydkorea: Tusen tack för att du tycker om det jag syr och lycka till med försäljningen.

Alfahannen: roligt att ni tyckte om det, snart kör vi igen.

Anna sa...

Hej, först och främst, tycker om din blogg och Du har så himla mycket fina tyger att se på... Sen undrar jag, kanske du vet var min duk kommer ifårn, med stora äppelträd? Finns på min blogg; www.antikretro.blogg.se

har ingen aning vars den kommer ifrån eller vem som designat? Häls Anna

Aja sa...

Haha, vad kul, såg det tyget jag sålde på tradera till dig, roligt att det kom till användning som fin bakgrund! Verkar ha varit ett toppen-evenemang, synd att inte Oskarshamn låg lite närmre, hade verkligen velat var där.

Nina Nilsson sa...

Jag var där! Fyndade egentligen ingenting, men det var så underbart att gå runt och kika på dina tyger! Helt fantastiska!

Unknown sa...

Aaaaaaaaaaaaahhhh ønske jeg var der!!!!!! så mye fint de hadde!

Dagar hos mig sa...

Önskar jag bodde i Oskarshamn, jag vill också gå på loppis!

charlotte sa...

Fantastiskt Sara!! Vilken loppisgrej du ordnade!! Wow!