2011-10-15

Man får passa på - Del 1

60-70-tals tapeter
Termos, Mugg, grillvante,ira burk, katt
Naggade västkust tallrikar
Detta är min födelsedags present från min kära bror. Han visste inte vad han skulle köpa så han sa att han kunde köra runt mig på lite loppisar och betala allt jag vill ha. Så idag bar det av på loppis sväng men allt vi åkte till var stängt. Men när allt såg mörkt ut såg vi en liten liten loppis skylt och svängde in. Min bror satt i bilen med Clara och jag gick, det tog en timme innan jag kom ut och då tappade brorsan hakan av allt jag släpade ut. Man får passa på när någon annan betalar :)

6 kommentarer:

Herr Movarp sa...

Fina saker och billigt blev det med ;-)

Västkust finns i två olika utföranden, denna med de "rundkantiga" tallrikarna och de som jag har med runda tallrikar och en lite annorlunda dekor. Båda är grymt snygga!

Re-dizain sa...

My gud!!! sååååååååååååå mycket prylar på en gång! Grattis !

Lonesome Mama sa...

helt fantastiskt!!!

Lotten sa...

Wow vad mycket fint på en gång! Den nedersta servisen med orange dekor var ju helt underbar!

Frigelkotten sa...

Men oj, vilken dröm att hitta alla de där tapeterna!

Anonym sa...

Mycket tjusiga saker! Vad heter tyget i bakgrunden? :-)