2011-02-06

Gissa pryl....

För ett tag sen köpte jag denna pryl, kan du gissa vad det är?

19 kommentarer:

Anna sa...

Uhm... lampskärm?

Ewa sa...

lampa

Lotten sa...

Oj, vad svårt.... lampskärm, kylväska, sypuff.... kanske?

Visst var det ett riktigt "Lottenrosa tyg" jag köpte ;-) Vet inte riktigt vad jag skall sy av det än.... vad skall du ha din bit till?

Inger sa...

Lampskärm!

Välkommen! sa...

en lampskärm! :)

Linda sa...

Helt klart en lampskärm!

Anonym sa...

Lampskärm?!?
Berit

Henrietta sa...

Jag tror det är en lampskärm! Ser läcker ut iaf!

Anonym sa...

Den är lite rund så kanske en lampskärm? Vackert tyg anyway.. Tiina

Lisa sa...

En kjol?
http://www.cissiochselma.se/marken/moises--retro-kjolar-c-184-1.aspx

Anonym sa...

ser ut som en lampskärm... =)
// Ida

Nusse sa...

ser ut som en lampskärm?

Gila sa...

En lampskärm!

DianaF sa...

En lampskärm? :)

Tantbruns sa...

Super läcker blogg...skulle jag byta stil skulle detta vara den nya:-)Har Tradera auktioner ute nu som kanske skulle intressera dig?? Handarbetspärmar från glada 70-talet:-)
Ha de gott/A

Maria sa...

Lampskärm kanske ? :)

Mina sa...

Det ser ut som en lampskärm. Men är gjord i ett tyg som jag har i röd-rosa-orange färgställning. Vet du vem som gjort? I love it!

Sara sa...

GRATTIS ALLA!!!! Nu gissade rätt, ni är duktiga ni. Ska lägga upp någon svårare nästa gång :). Ska visa den fina lampan så fort jag får hem den. Ha det fint...

Anonym sa...

Vet du vem som gjort tyget?