2009-10-04

Finland har gått om Norge

Jag har ett program på min blogg som heter Analytics. Där man kan se vilka som besöker bloggen och var det kommer ifrån samt vilka sökord de söker på för att komma hit. Upptäckte i dag att Finland har gått om Norge. För ett tag sen var det Norge som var dubbelt så många men nu börjar Finland gilla svenskt 60-70 tal. Det är skoj...
De vanligaste sökorden är:
Loppis Blogg
Saax Ögongodis
Smörburk
60-70 tals tyger
Sven Fristeds
Loppisfynd
Al Eklund
Här kommer två av mina favorit bloggar, den Finska och den Norska

7 kommentarer:

Kummitustalon Stella sa...

HEja Finland!

Kummitustalon Stella sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Maria sa...

Jag älskar det där finska tyget.
Läser annars fler norska bloggar. Men även endel finska som skriver på svenska.

Sara sa...

Maria kan du ge lite tips på bloggar för jag har svårt att hitta riktigt färgglada :)

Marieinwonderland sa...

Så hyggelig at du liker bloggen min:) Jeg er ofte innom din og den er en av mine favorittblogger!

makiato sa...

Kul med fler nya besökare från Finland!
Ordet smörburk var ju lite lustigt att det hamnade på 5-i-topp. :)

Randiga Tråden sa...

Vilken underbar Finsk blog, du har själv en jättebra och rolig blog som ständigt förändras, kul. Brittmari