2009-09-07

Det vackraste jag vet...

Har faktiskt skämt bort mig själv genom att köpa det vackraste jag vet. I går köpte jag två blåa burkar till min samling och veckan innan kom jag över några äggvärmare. Allt som Al och Lena Eklund gjort på 60-70 talet är så fint. Fick ett mail för länge sen från en släkting till Al och hon berättade att Al hade sett min lilla samling och blivit så glad. Hon frågade även om jag hade några frågor som jag vill ställa. Nu har det gått flera månader sen jag skickade det och inget svar, men jag väntar lite till....

4 kommentarer:

r e b e c k a sa...

visst är de underbara burkarna! jag har en rosa som jag tycker sååå mycket om!

r e b e c k a sa...

visst är de underbara burkarna! jag har en rosa som jag tycker sååå mycket om!

Lotten sa...

Dom är underbara! Jag tänker alltid på dig när jag ser sådana burkar ;-)

Libby sa...

Ja, man blir verkligen glad av de burkarna. Den rosa är ju en karamell.